بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ بهمن ۱۴, چهارشنبه

روزشمار انقلاب 57


امروز مامورين با اغتشاشگران در اروميه درگير شدند. آشوبگران در حال شعار عليه پادشاه به عواطف ميليون‌ها ايراني اهانت مىكردند.
فرمانداري نظامي مشهد هم با صدور اطلاعيه شديداللحني، به همه عوامل بيگانه هشدار داد و تاكيد كرد با هر اهانت‌كننده به شخص اول مملكت به شدت برخورد خواهد شد.
در اصفهان، ارتش تانك به خيابان‌هاي نجف‌آباد آورد. و به سوي اغتشاشگران كه در حال مزاحمت براي مردم و ترافيك بودند، آتش گشود. اين افراد در حال شعار عليه مقدسات بودند و در چند نقطه به اموال عمومي آسيب رساندند.
دادگستري استان تهران هم از اعدام قريب‌الوقوع چند فريب‌خورده و وابسته به دولت‌هاي خارجي خبر داد. اين افراد نقش سازماندهي‌كننده براي آتش زدن بانكها و اموال مردم به عهده داشتند. آنها به نحو شرم‌آوري با دوربين‌هاي دستي خود، از اغتشاشات فيلم‌برداري مىكردند. آنها اين تصاوير را به نزد دوستان خود به خارج از كشور مىفرستادند تا به اين نحو به گوش جهانيان برسد. و به اين نحو وابستگي خود را به بيگانگان ثابت مىكردند.
امام جمعه تهران هم در ديداري با شخص اعليحضرت، به ايشان اطمينان داد كه مردم با همه قوا از آن سايه‌ي خداوند حمايت خواهند كرد. و اين اندك اغتشاشگران وابسته به خارج را سر جايشان خواهند نشاند. اعليحضرت هم لبخند مليحي فرمودند و براي امام جمعه تهران آرزوي شفاي عاجل و لاغري سريع كردند. و ضمنا توصيه فرمودند ريش وي اصلاح شود و او هنگام خواندن خطبه‌هاي نماز، اين طور چشمهايش را وحشتناك نكند، كه بدهيبتي مىشود و ايشان را آزرده مىكند. امام جمعه تهران هم قول مساعد داد كه خود را اصلاح نمايد.
اوضاع در بقيه شهرهاي ايران همچنان بحراني است. اما آنها اندك اغتشاشگراني هستند كه به زودي عليه امنيت ملي محاكمه و اعدام خواهند شد.
هر كه پُف كند، ريشش بسوزد.
جاويد شاه!
هايد هيتلر!
جانم فداي رهبر!

... ادامه دارد.

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر