بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ مهر ۱۷, جمعه

شلنگ و مشت و لگد


آقاي احمدىنژاد، رييس جمهور تقلبي كشورمان در مصاحبه با تلويزيون كشور دوست و برادر آمريكا فرمودند: چطور از ندا آقاسلطان فيلم گرفته اند اما يك تصوير از قاتل او نگرفته اند؟ معلوم مىشود كه اين تصوير گيري مشكوك است...!!
آقاي احمدىنژاد يا واقعا احمق است يا خودش را به خري مىزند و نمىداند فيلم هايي كه بصورت آماتور با گوشي گرفته مىشود فقط در لحظاتي گرفته مىشود و با فيلمبرداري حرفه اي و يا سريال سازي تفاوت دارد كه همه جوانب از پيش برنامه ريزي مىشود. و يك كمي قاتل را نشان مىدهند و كمي مقتول را و كمي به زمان هاي گذشته مىروند و كمي به مكان هاي متفاوت. آقاي احمدىنژاد نمىداند يا خودش را به خري مىزند كه كسي كه در هنگامه زد و خورد و كشت و كشتار است نمىتواند به دنبال دليل و مدرك و باعث و باني بگردد. او فقط چند صحنه را كه در آن شرايط، مهم تشخيص مىدهد تصويربرداري مىكند. و سريع از معركه دور مىشود.
در روز سي خرداد قاتلين بسيجي كه به كلت مسلح بودند و موتورسوار بودند، مسلم نمىآمدند مانند يك مقتول وسط خيابان بيافتند تا كسي از آنان فيلم موبايلي بگيرد! بلكه ميزدند و مىكشتند و مىرفتند و از اينكه كاري براي رهبرشان كرده اند، خودشان را در زير بوسه هاي آن صاحب چفيه تصور مىكردند!! و خيال مىكردند كه بعد ها در اطلاعيه مرگ شان، رهبرشان چه تقديري از خدمات آنان خواهد كرد!! و براي سنگ قبرشان چه شمع ها كه دختران بسيجي روشن خواهند نمود و خواهند گفت اين همان شهيدي است كه روز سي خرداد منافقان جديد را به خاك و خون كشيد و چقدر شجاعانه!
اين بسيجي هاي قهرمان نميدانستند نه فقط رهبرشان فرصت تجليل از آنها را هرگز نخواهد يافت، كه رييس جمهور قلابي شان هم نه در مذاكره با ملائكه الله، بلكه در مصاحبه با مجري يهودي يك تلويزيون آمريكايي، مجاهدات آنان را به كل منكر مىشود و آن را كار خود منافقان جديد مىنامد!!
به هر حال اين كه رييس جمهور قلابي مان تصوير قاتلين را ندارد، از بين برنده جنايت بسيجي هاي وحشي نخواهد بود. و اگر واقعا وزارت اطلاعات شما هنوز نتوانسته بفهمد كار كدام بسيجي بود كه ندا را كشت تا نظام مقدس ما اين طور هتك حيثيت بين المللي شود؛ بايد وزير را بركنار كنيد و دوباره خودتان بشويد هم رييس جمهور همه وزير امنيت !!
به نظر من كسي كه ندا را كشت، سنگين ترين گلوله تاريخ ايران را شليك كرد. هيچ گلوله اي تا كنون اين طور نتوانسته بود يك نظام سياسي را نابود كند. به گند بكشد. خُرد كند. و اشك ها بر گونه رهبرش جاري كند. گلوله اي كه نظام مقدس تان را يك نظام آدمكش كه دختران جوان را وسط خيابان به خون مىكشد، معرفي كرد. و حالا هرچه رييس جمهور تقلبي بيايد بگويد مسووليت آن را نميپذيرد، نظر مردم دنيا عوض نخواهد شد. كه مردمي كه آن قطعه فيلم كشته شدن ندا را ديدند، هرگز به مزخرفات احمدىنژاد گوش ندادند. كه اصولا فكر نمىكنم احدي در دنيا وجود داشته باشد كه توانسته باشد بيش از چند دقيقه اين سخنراني رواني گون را گوش كرده باشد. ديديد خود آن مجري هم به چه حالي افتاده بود؟ تقريبا رواني شد!! و جالب اينكه دفتر رييس جمهوري هم در ساخت و پرداخت اين گزارش - كه لابد با همكاري كامران نجفزاده تهيه كرده بود- آن را نشان شجاعت و هوش سرشار رييس جمهورشان دانست و از اينكه توانسته بود يك مجري را رواني كند، خود را پيروز عرضه بين المللي خواند كه دنيا را لابد فتح كرده است!!
به هر حال حالا كه رييس جمهور قلابي مان خواستار تصوير ضاربان هستند، تصوير چند تن از بسيجي هاي بدون لباس فرم را كه در روز قدس با شلنگ و مشت و لگد، سر و دست مردم تهران را شكستند، منتشر مىكنيم.
اميد كه رييس جمهور خوش نام مان آن ها را دستگير كند!!












تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر