بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

پاییز احمدىنژادی

با مشاهده وضع این چند روزه تهران، خطری را هشدار مىدهم.
به نظر مىرسد حکومت ولایتی ما تصمیم حیله گرانه ای گرفته است.
پس از آنکه مردم فهمیدند با دشمنان ولایت در بازداشتگاه ها چه رفتار وحشیانه ای شده اشت، رفتاری که دشمن با دشمن خودش نمىکند و اینک هیاتی های رزمندگان با دختران جوان سبز چنان کرده اند... اتاق های فکر اطلاعات رهبری ظاهرا راه حلی ولایت پسندانه یافته اند و از این همه عقل و حیله گری خودشان کلی هم غش و ضعف کرده اند!
به نظر مىرسد قرار شده با شل کردن وضیعت امنیت عمومی و فرهنگی اخلاقی جامعه، آنقدر فجایع به دست خود مردم علیه همدیگر آفریده شود، که دیگر کسی یادش نماند در بازداشت گاه های پادگان های سپاه چه گذشته است.
همیشه دیکتاتور ها از مردم آگاه و پاک مىترسیدند. و راه حل کثیفی هم که به ذهنشان مىرسیده به کثافت کشاندن خود مردم است. این روزها بارها شاهد بودیم که در همین ماه رمضان، صدای کوبنده موزیک های وحشی بالا گرفته است. مزاحمت های جدی برای زنان به شدت افزایش یافته است. آدم ربایی ها مشاهده شده است. و واضح است این بخاطر باز شدن فضای امنیتی جامعه از بُعد جرم و جنایت است.
آنان که باز کردن اندک فضای سیاسی کشور را به معنای از دست رفتن قدرت ولایت معنا کردند، اینک برای مجرمین ببینید چقدر مهربان شده اند. مزاحمت و تجاوز جنسی طی یک هفته ی اخیر، به شدت افزایش یافته است. و مسلم است این اول راه است. ظاهرا پاییز سیاهی در پیش رو داریم. فصلی که در پایان آن، همه آنقدر داغ و کثافت مشاهده کرده باشند، که همه فجایع انتخاباتی از ذهن هایشان برود.
این است ولایت نابب امام زمان!
این است سید علی!
خدایا! این نظام کثیف و نجس جمهوری اسلامی را همین امسال جمع کن...
یادمان باشد با چه نظامی طرف هستیم. نظامی که به این شیوه ها تمسک مىکند. یادمان باشد اگر در این وضع کنونی کوتاه بیاییم، اوضاع واقعا سیاه خواهد شد.

نکته ای هم به دوستان احمدىنژادی و پیروان ولایت:
در اوضاع آینده که امنیت عمومی به شدت افت خواهد کرد، آیا مىدانید چه کسانی از همه بیشتر آسیب خواهند دید؟ همان ها که برای احمدىنژاد به مصلی رفتند. همان ها که پول گرفتند و سهام عدالت تحویل گرفتند و به میدان ولیعصر آمدند. همان گروه هیاتی و رزمندگانی. یادتان باشد این شما بودید که با خودتان این کار را کردید. شما که موسوی را دشمن نامیدید. و اینک ببینید از دوست تان احمدىنژاد، چه بلایی بر سرتان خواهد آمد.
همیشه تاریخ عبرت ساز است. همیشه خدا عدالت را جاری مىکند. حال ببینید در پاییز سیاه پیش رو، با خانواده تان چه ها خواهد شد. با دختر و همسرتان چه خواهند کرد. ای شما که با دوستان تان در بسیج جمع شدید و به دختران پاک سبز تجاوز کردید. ظاهرا نوبت تجاوز های وحشیانه به زنان و دختران چادری شما رسیده است. این تصمیمی است که احمدىنژادتان برایتان گرفته است. کسی که فقط حکومتش برایش مهم بود. و همه شما، نوکران و پیاده نظام او شدید برای قدرت او. اینک نوبت انتفام الهی فرا رسیده است.نوبت داغ و اشک و گریه های شبانه شما، خود کشی های شما، تجاوز های به خانواده شما. از سوی اوباش و مجرمین حرفه ای که کارشان را خیلی بهتر از شما بسیجی های مُردنی بلد هستند.
در لحظات پیش رو، داخل بازداشت گاه ها را فراموش نکنید. ون های شخصی را فراموش نکنید. باتوم را از یاد نبرید. و هیات های منصور ارضی را وقتی عربده های پیروزی مىکشید. و گاهی که گفت موسوی و کروبی را در سحرها نفرین کنید، فراموش نکنید.

ظاهرا نفرین موسوی و کروبی است که به شما گرفته است.
پاییز خوبی داشته باشید!
یک پاییر خوب احمدىنژادی!!

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر