بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ شهریور ۲۲, یکشنبه

بار ندامت

گزارش هایی افشا کننده از صداسیما پخش شد. و مشخص کرد همه یاوه گویی هایی که گفته مىشد تا نشان دهد نیروهای صدیق سپاه و بسیج و ناجا، تعدیاتی به بازداشت شدگان کرده اند، همگی دروغ بوده و کار، کار این انگلیسی های خبیث بوده است. باز هم رد پای جان آراد یا جان مکدونالد یا جان هوارد یا یک جان دیگر در این حوادث مشاهده شده است. این خبرنگار خبیث رسانه خبیث بىبىسی که برای دولت خبیث تر از خبیث انلگیس کار مىکند، ظاهرا با کشتن چند نفر، و پول دادن به خانواده آنها، این افراد را ترانه موسوی و ندا آقا سلطان و م.ش. و ق.ل. و ج.چ. جازده است.
با دیدن این گزارش، عرق شرم برجبین مان نشست. اینکه چطور بعضی ها این گزارش ها را توی بوق کردند، و با فریب ما موجب شدند نظام مقدس ما، که تا این لحظه یک جنایت هم انجام نداده است، خیال کنیم این نظام، خدای ناکرده کارهای بدی کرده است. حال آنکه بسیجی های این نظام، اصلا به نامحرم نگاه هم نمىکنند؛ چه برسد که به آنها تجاوز کنند. این بسیجی ها که اصلا نمىدانستند تجاوز یعنی چه، متهم به چه چیزهای شرم آوری شدند. خدا نبخشد کسانی را که به این نیروهای صدیق این تهمت های ناجوانمردانه را زدند.
ما الان مىدانیم که ترانه موسوی اصلا کسی نبوده که دستگیر شده باشد، کتک خورده باشد، به او تجاوز شده باشد، و نهایتان کشته شده باشد و دست آخر مخفیانه با تهدید خانواده اش به خاک سپرده شده باشد. اگر هم ترانه موسوی ای وجود داشته باشد، الان در کانادا است و همین دیروز داشته با دوست پسرش در یک قهوه خانه(کافه تریای سابق) پیتزا مىخورده است. (البته اینجا را ما شک کردیم، مگر در قهوه خانه، پیتزا مىخورند؟)
همچنین متوجه شدیم که ندا آقا سلطان که توسط همان جان لاک خبرنگار بىبىسی کشته شده بوده تا او بتواند فیلمش را به رسانه های دنیا بفروشد، اصلا کشته نشده است. و همان طور که همان موقع ها رسانه برادران صدیق سپاه در خبرگزاری فارس اعلام کرده بودند، در یونان بوده است, و همین دیشب از او خبر رسیده است که مشغول گرفتن حمام آفتاب بوده است. (اینجا را هم ما یک کمی شک کردیم، چون معمولا روزها حمام آفتاب مىگیرند.)
در ثانی مشخص شد حرف هایی که ضدانقلاب و رسانه های صهیونیستی در مورد کشته شدن جوانی به اسم محسن روح الامینی گفته مىشد، کذب محض است. این رسانه های بیشرم در اظهارات قبلی خودشان گفته بودند که او فرزند یکی از مسوولان دولت نهم بوده است! بیشرمی از این واضح تر؟ یعنی دولت نهم رفته فرزند دولتمردان خودش را کشته است؟ مگر شما مردم را چقدر خر فرض کرده اند که این طور دروغ مىگویند؟
به قول گوبلز، دروغ را هر چه بزرگتر بگویید، باور کردنی تر خواهد شد.
مشخص است که نیروهای صدیق بسیج و سپاه و ناجا، در این مدت مشغول پذیرایی از بعضی مردم نادان بوده اند و این مدت جز زحمت و حمالی کاری دیگر برای این مردم نکرده اند. واقعا این بود جواب زحمت این نیروهای صدیق؟
انسان اشکش جاری میشود...
همچنین همان طور که مىدانید این رسانه های وابسته به استکبار، در چند روز اخیر تصاویری را نشان دادند که کسی که خودش را پدر محسن روح الامینی معرفی میکرد، در حال سخنرانی بود و مثلا جلوی مقام معظم رهبری از خونخواهی پسرش که زیر دست نیروهای نظام کشته شده است، حرف مىزد. حال آنکه مشخص شد این آدم هرگز پسری به اسم محسن روح الامینی نداشته است، بلکه اصلا این آدم بچه ندارد. اسمش هم روح الامینی نیست. بلکه احتمالا شیطان رجیم باشد. همچنین ادعا شده است که وی در جلوی مقام معظم رهبری سخن مىرانده است. در حالیکه مشخص شده است آن کسی که نقش مقام معظم رهبری را در این تصاویر ایفا مىکرده است، یکی از بازیگران وابسته به صهیونیسم بین المللی بوده است و برای این ایفای نقش، چند میلیون دلار دستمزد گرفته است.
جالب اینکه در همان زمانی که ادعا شده جلسه ای با حضور مقام معظم رهبری برگزار شده است، مقام معظم رهبری در خارج تهران بودند و در حال یک دیدار مخفیانه با امام زمان بودند.
سندش هم موجود است!

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر