بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

پول نفت، كجا رفت؟!

هميشه فكر مىكردم از چه زمان، پيامبر اكرم تبديل شد به پيامبر اعظم؟!! ظاهرا جايگاه ولايت فقيه آن قدر بالاست كه مىتواند به تعريف هاي جديدي از پيامبر دست بزند!
روز قدس امسال، يكي از شعارهايي كه مردم مىدادند اين بود: پول نفت تو جيب بسيج رفت!
شايد بايد اين شعار را به اين نحو اصلاح كرد كه پول نفت رفته توي جيب سپاه. و همين، دليل حمايت همه جانبه سپاه از نامزد سياه رياست جمهوري امسال بود. و همين بود دليل تقلب وحشتناك و افتضاح آن. و همين بود سركوب وحشتناكي كه همه با چشم مان شاهدش بوديم. حضور پاسداران و بسيجيان در تحقير و ضرب و شتم مردمي كه تنها تفاوتشان نوع متفاوت تفكرشان بود.
سپاه هم مانند همه زورمداران و جابِران تاريخ، وقتي بوي منافعي به مشامش مىرسد، وحشي مىشود. و همين بود كارهاي عجيبي كه امسال شاهدش بوديم؛ ورود سپاه به عرصه سياست كلان كشور، تقلب مسخره در انتخابات مردم، و سركوب تحقيرآميز همان مردمي كه مىخواستند سپاه را به كنار برانند.
حالا با نگاه به مانور موشكي پيامبر اعظم4 همه چيز بار ديگر خودش را نماياند. وقتي پول نفت برود توي جيب يك سازمان نظامي، تا با طرح هاي افسانه اي ميلياردها دلار را صرف هزينه هاي مسخره و ناكارآمد نظامي كند، بايد هم اين سازمان به كودتايي شبيه خرداد 88 دست بزند. در همين چند روز اين مانور، ميلياردها دلار به آسمان خالي شليك خواهد شد؛ بدون هيچ اثر نظامي!
مسلم است اگر اين موشك ها ارزش نظامي داشت، در طرح هاي پنهاني آزمايش مىشد، و براي شليك هاي واقعي در هنگامه هاي كارزار نگه داشته مىشد. براي وقتي كه كسي به اين سرزمين حمله مىكرد، تا با واكنش سريع و قاطع به او حمله شود. نه اينكه در اين چهارسال حكومت سياهها بر كشور، هر چند بار يك بار آسمان خالي محل شليك ميلياردها دلار پول نفت اين مردم باشد.
بايد چقدر ديگر اين مردم در فقر و گرسنگي به سر ببرند، و چقدر ديگر هزاران خانواده ايراني نان شب شان را از فحشا تامين كنند؛ تا پول مردم دست يك سازمان فاسد نظامي بماند تا او با پول يك مردم، قدرت خودش را بر همان مردم نگه دارد؟... سركوب كند... كتك بزند... تجاوز كند... و در انتخابات، تقلب هاي 53درصدي انجام دهد.
چقدر ديگر دوران ولايت خامنه اي باقي خواهد ماند؟
يادمان باشد دعا اسلحه مومن است. هر شب و هر سحر، براي پايان اين ولايت سياه دعا مىكنيم. و پايان كار اين جائر ستم پيشه و فاسد را از خداي خوبيها و پاكيها مىخواهيم.
اگر اوباشي همانند منصور ارضي از پيروانش در ماه رمضان خواسته بودند تا سحرها موسوي و كروبي را نفرين كنند، ما هم از همه مظلومان سبز كشورمان مىخواهيم هر سحر برخيزند، وضويي بسازند، و مرگ و نابودي سيدعلي را از خداي عظيم طلب كنند...
فَاِذا سَئَلَكَ عِبادى عَنّى فَاِنىّ قَريبَُ اُجيبُ دَعوَهَ الدّاعِ اِذا دَعانِ .
(پس هنگامي كه بندگانم مرا بخوانند، مرا نزديك خواهند يافت؛ دعا و طلب شان را خواهم پذيرفت! – قرآن كريم)

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر