بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

ادعای شرف!

قاسم روانبخش، یکی از روحانیون جوانی است که دور مصباح یزدی مىچرخد. او را معمولا با نام فرمانده کفن پوشان مىشناسند. یعنی همان کسی که در زمان خاتمی، دم به دم افرادی را جمع مىکرد و بر آنها کفن مىپوشاند و به عنوان به خطر افتادن اسلام و با شعار "از رهبری به یک اشاره از ما به سر دویدن" تظاهرات راه مىانداخت. و البته کار او از سوی رهبر معظم هم به هیچ عنوان تجمع غیر قانونی نام نگرفت. و هیچ گاه هم او محاکمه نشد!
وی اخیرا در
وبلاگش مطلبی را منتشر کرده و خواستار آن شده کروبی بخاطر آنکه به نظام مقدس ما اتهاماتی را وارد کرده، و گفته در بازداشتگاه ها به معترضین تجاوز جنسی شده، و همچنین نتوانسته آنها را ثابت کند، باید بخاطر ادعای شرف! برای این نظام مقدس محاکمه شود. چرا که او آبروی چیز بزرگی را برده است. آبروی نظام مقدس را!!
آقای روانبخش!... ظاهرا شما اصل مطلب را به کل فراموش کرده اید. یعنی اصلا برایتان مهم نیست که تجاوزی از سوی بسیجیان و پاسداران صدیق رخ داده است یا نه. چنانچه مىفرمایید اگر هم این قضیه صادق بود، نباید آن را علنی مىکردند. شما اصلا در برابر چنین ظلم عظیمی که چند پاسدار عصبانی یا چند بسیچی کف بر دهان به دشمنان رهبرشان تجاوز جنسی هم کرده اند، به فغان در نمىیایید. و اصولا چه بسا خوشحال شده باشید که به این دشمنان سبز تجاوز کرده اند. و چه بسا خود شما آنها را تحریک کرده باشید که با تجاوز مىتوان دشمن را به شدت تحقیر کرد. اما سخن اصلی این خونسردی شماست. چرا شما این قدر راحت با این ظلم عظیم برخورد کرده اید؟ آیا واقعا این قدر بىغیرت شده اید که که تجاوز به پسران و دختران جوان آن هم در بازداشتگاه، آن هم به اسم اسلام و ولایت، اصلا شما را به خشم نمىآورد؟ اما رسوا شدن این ظلم بزرگ که آبروی نظام مقدس شما را در همه عالم برده است، شما را ناراحت کرده است؟ اصلا شما بفرمایید این نظام مقدس یعنی چه؟ اصلا چیست این نظام؟

نظام در کلام شما، فقط یک حکومت است؟ یعنی هر حکومتی مقدس است؟ یا اینکه نظامی که اسلامی و الهی باشد، مقدس است؟ حالا این چگونه نظامی اسلامی است که ماموران آن مردم عادی و محترم را بدون هیچ جرمی به بازداشت مىکشند، و در مجازات آنها بدون هیچ دادگاهی عمل مىکنند، و این مجازات هم تجاوز جنسی است؟ فکر نمىکنید خود شما دارید اثبات مىکنید که نظامتان نه مقدس است نه اسلامی و نه الهی؟ بلکه کثیف ترین حکومت روی زمین در حال حاضر دنیاست...
شما یک ذره هم ناراحت نشده اید و ابرویی هم در هم نکشیده اید که مبادا چنان ظلم بزرگی از سوی بسیجیان و پاسداران رخ داده باشد. بلکه فقط از اینکه آبروی حکومت تان رفته است، ناراحت شده اید. و این آبرو بردن را هم به شجاعت یک روحانی نسبت مىدهید که با اتکا به خدای یکتا، پای در میدان گذاشته و شاید بهترین کار عمرش را در پایان عمرش انجام داده است.
شما اگر نگران رفتن آبروی نظام هستید، باید بر سر کسانی داد بکشید که این قدر احمق بودند که به بازداشت شدگان تجاوز کردند. آنها بودند که اگر این نظام آبرویی داشت، به بادش دادند. نظامی که تا دیروز خود را الهی ترین و پاک ترین حکومت دنیا معرفی مىکرد. و امروز همه دارند برای کثیف ترین کارهای دنیا که در این کثیف ترین نظام دنیا دارد انجام مىگیرد، داد مىکشند. شما باید تک تک بسیجیان و پاسدارن را به صلابه بکشید. که حکومت تان را آن هم در زمانی که زیر تا بالای آن را تصرف کرده اید، در دنیا به گند کشیدند. به کسانی که چنان لحظات مرگ آفرینی را برای هزاران جوان پاک به وجود آوردند. و کاری را کردند که خدای متعال برای مرتکب آن حکم اعدام مقرر کرده است. و نه آنکه بیایید کروبی را هدف حمله قرار دهید چرا که گفته است "کاری" را که شماها کردید.
اصولا غیر از مرتکبین این اعمال، باید کسانی مثل شما را ملامت کرد که سردار این بسیجیان و پاسداران سیاسی هستید. شما که با اعمالتان این بسیجی های ناشی و چه بسا فاسد را وارد میادینی کردید که اصلا مرد آن نبودند. زدند و کشتند و تحقیر کردند و در بازداشتگاه ها تجاوز کردند. بسیجی هایی که به هیچ کجا نباید پاسخ مىدادند. و مسوول هیچ ارگانی نیستند. دست شان را هم امثال شما و رهبر معظمتان کاملا باز گذاشتند. و آنها هم فاجعه ها آفریدند.
پس بجای ملامت افشاگر این جنایات، مرتکبین را ملامت کنید. و البته خودتان را و باز البته رهبرتان را.
دیگر بس است که جنایت کنید و بعد به بهانیه اثبات نشدن آن اعمال، مدعی هم باشید و گردن تان را هم کلفت کنید. رفتارتان خیلی شبیه است به همه اوباش، که آدم مىدزدند و تجاوز مىکنند و بعد در دادگاه های فرمایشی نظام تان، گردن شان را هم کلفت مىکنند و ادعای شرف ِ نداشته شان را هم مىکنند. و چه بسا دادگاه های کثیف تان، آن فربانی ها را به زندان هم معرفی مىکند.
شما هم لاتی هستید کثیف، که آبرویی نمانده برایتان.
امیدی هم به دادگاه و قوه قضاییه و این ها نیست. کروبی را هم بگیرید مهم نیست. که کروبی نه رهبر نهضت سبز، که یکی از اعضای آن است.
ما امیدمان به سرنگونی این نظام کثیف است. و خدایی داریم. و در میدان هم هستیم. و با فهمیدن جنایات شما، دیگر از بذل جان هم ابایی نداریم. شما دیگر رفتنی هستید. خیال کردید با تجاوز به چند نفر، همه مردمی را که به رهبر شما رای ندادند، خواهید ترساند. اما همین طور که تصور این را نمیکردید با افشای آن، چه آبرویی ازتان خواهد رفت، فکر این را هم نمىکنید که بعد از آن ، نظامتان و اصل بقایتان با چه خطری مواجه خواهد شد.
شما بد اشتباهی کردید. امروز، نه زمانی بود که بتوانید با تجاوز، رعب به پا کنید. شما مرد زمان خودتان نیستید. نمىدانید در عصر اینترنت هستید. چه بسا مثل بقیه لات ها دهان تان را باز کنید و از ته حلق بگویید: "برو بچه سوسول!" اما در عمل دیدید که چه آبرویی از نظامتان رفت.
همین راه را ادامه دهید.
خود نظامتان هم خواهد رفت.
ان شاء الله!

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر