بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

اختاپوس ما

امشب گوشه گوشه شهر پر بود از موزيك هاي وحشتناك كه به مناسب نيمه شعبان بلند بود. كه در كنار آن رقاصي هاي پسران جوان به پا بود.
در اينكه چنين رفتاري در كوچه و برزن و زير پنجره خانه مردم، آزاردهنده است؛ حرفي نيست. حرف آنجاست كه حكومتي كه چند تا جوان با پارچه هاي سبز را تحمل نكرد و زد و بست و برد و كشت؛ اينك در برابر اين همه رفتار ناراحت كننده، چقدر دموكرات شده است! امشب، هيچ كس پليسي را مشاهده نكرد كه بخواهد با اين رقاصي ها برخورد كند.
يادمان هست براي اين نيروهاي احمق بسيج سخنراني ها كرده بودند و به آنها گفته بودند: ما بايد به ميدان مىآمديم. دو هفته نيامديم ديديم چقدر زدند و رقصيدند!!
آن رقص خيلي بد بود. اما اين رقص در كنف حمايت رييس جمهور منتخب! خيلي هم مناسب و زيباست! ديگر هيچ بسيجي باتوم و قمه هايش را برنمىدارد بخواهد منافقان جديد را تاديب كند! چرا كه اين رقص براي احمدىنژاد است. براي خامنه اي است. و براي امام زمان است!!
در زمانيكه قتل و جنايت، كشور را فرا گرفته است، و ميليون ها انسان داغدارند؛ امشب را حكومت به ياري اراذل و اوباش و رقاصانش، جشن گرفته است. نورپردازي و آتش بازي هم به پا كرده است. بايد بخندند مردم، در زماني كه پيروان امام زمان، انتخابات را دور زدند؛ و بدون هيچ رايي، رييس ِ جمهور شدند!
بارها انسان هايي نسبت به خطر انجمن حجتيه هشدار داده اند. اما براي كساني كه اين خطر را در صورت وجود هم چندان جدي نمىدانستند، حالا زمان مناسبي است براي فهميدن. وقتي كشور هفته هاست در شرايط امنيتي به سر مىبرد، و جوانان كم سن و سال را بخاطر شركت در يك تظاهرات مىگيرند و مىزنند و در بازداشتگاه هاي غيرقانوني مىكشند؛ سردارها مىزنند و مىكشند، مداح ها مىزنند و تجاوز مىكنند... در همه اين شرايط يك باره بخاطر امام زمان و ولادت امام زمان، همه جشن گرفته اند! كساني كه خدا را قبول ندارند، براي امام زمان يكباره مهربان شدند.
كساني كه نماز جمعه را به خون كشيدند، الله اكبر را حرمت ننهادند و آن را قرآن بر سر نيزه كردن ناميدند، اينك براي سالگرد ولادت امام زمان چه حالي شده اند. كساني كه پيغمبر خدا را قبول ندارند، امام زمان را ببين چه احترامي مىگذارند. ...
همه اين ها عقايد انجمن حجتيه است. همان انجمني كه خامنه اي و يزدي و جنتي و مصباح و ذوالنور و ... اعضاي ثابت آنند. انجمن حجتيه چيزي شبيه فراماسونري است. اگر اين دو ماه هزاران واقعه باور نكردني و احمقانه را مشاده كرديم، بخاطر آن است كه وقايع بر اساس روال منطقي پيش نمىرود. بلكه بر اساس تعاليم انجمن حجتيه جلو مىرود. انجمني كه به هيچ روي عاقلانه نيست. بلكه بر اساس فكر انسان هايي مريض پىريزي شده است.
انجمني كه نه به عدالت كار دارد نه به احكام قرآن. بلكه تنها چيزي كه برايش مهم است نام امام زمان است و بس. مسجد جمكران برايش از كربلا و مسجد النبي و حتي مسجد الحرام مهم تر است. و نيمه شعبان برايش از همه روزها و شب ها و همه انسان ها و همه احكام و همه مفاهيم عالي و همه آن چيزي كه در گيتي وجود دارد ، مهم تر است.
دشمن اين ملت، نه احمدىنژاد است نه سردار رادان؛ نه مجتبي و نه مصباح.
دشمن ما اختاپوسي است به نام انجمن حجتيه.

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر