بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

حزب الشیطان

چند وقت پیش حزب الله لبنان با حمله ای نظامی، بیروت را تصرف کرد و با کودتایی دولت آن کشور را کنار زد. آن روزها العربیه با گزارش های وحشتناکی خبر از تجاوز نیروهای حزب الله به زنان بیروتی مىداد. وقتی آن خبر را شنیدیم، پیش خودمان گفتیم این العربیه چون مال عربستان است، از سوختنش است که دارد این گزارش ها را درمىآورد! راستش را بخواهید ما آن زمان هنوز از طرفداران حزب الله لبنان بودیم! خیال مىکردیم این گروه تنها جایی است که مسلحانه در برابر اسرائیل ایستاده است! لابد باید قهرمان باشد!!
اما حالا هم که نقش نیروهای حزب الله لبنان در سرکوب مردم تهران افشا شده است، باید از نو فکرهایی کرد.
یعنی آیا این تجاوز به مخالفین، چیزی بوده که از لبنان به اینجا صادر شده است؟ واقعا این، ابتکار کثافت های لبنانی بوده است؟

اوضاع اخیر، خیلی غیرعادی بود. سابقه این رفتارها در ایران نبود. کسانی که سی خرداد در خیابان ها بودند، چیزهایی دیدند که هیچ گاه ندیده بودند. وحشیگری آن روز، بیسابقه بود. بسیار دیده شد نیروهای سرکوبگر، قیافه هایی غیر آشنا داشتند. اول فکر مىکردیم این ها از شهرستان ها آمده اند و بخاطر آماده باش پلیس است که از سراسر کشور نیرو آورده است. اما اکنون که خوب به حافظه فشار مىآوریم مىبینیم آنها اصلا قیافه ی ایرانی نداشتند. خشونت عجیب غریبشان هم شاید دلیلش این باشد.
ضمن اینکه شاهدان موثق تایید کرده اند در شامگاه 22 خرداد، در حمله به ستاد موسوی در قیطریه، چندین نفر لبنانی حضور داشتند. که آنها را بعدا برخی ها تایید کردند. که ظاهرا یکی شان هم برادر یکی از کشته شدگان انتحاری جنوب لبنان بوده است.
راستی، پیش از این از "نمونه" بودن حزب الله و اسرائیل برای جنگ ایران و آمریکا سخنها گفته ایم. این جا هم اگر خوب فکر کنیم، نشانه دیگری مىیابیم.
آیا کودتای حزب الله در بیروت، نمونه ای بود برای کودتا در تهران؟.. و پس از نتیجه دادن آن، در این جا نهایی شد؟
خدایا...! ما این جا نشسته ایم منتظر، تا پایان ذلت بار حسن نصرالله را به ما نشان دهی. دوست داریم با خفت، تمام شدن حزب الله را ببینیم.
حالا که دولت تندها در اسرائیل سر کار است، آنها را وادار کن تا با آمریکا مذاکراتی کنند، و در قبال بعضی عقب نشینی ها، اجازه یابند به حزب الله حمله کرده، این گروه کثیف را برای همیشه از روی زمین پاک کنند.
خدایا، بدها را به جان هم بینداز. تا دیگر، مزدوران لبنانی، تجاوز به سرزمین ما صادر نکنند...
خدایا، روزهای آینده را ، روزهای سرنوشت ساز و خونین در لبنان کن...
برحمک یا ارحم الراحمین.

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر