بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

پادشاهان فساد

اخیرا از نقش مداحان معروف تهران، در سرکوب مردم پرده برداشته شده است. گرچه چندان هم پشت پرده نبودند این فضلا! که اصولا تیپ و بافت هیات رزمندگان و مداحان آن، از نوع اوباشگری بوده است. کافی است شما سعید حدادیان و سخنان او و چهره او را از نزدیک دیده باشید. به تعبیر قرآن: یعرف المجرمون بسیماهم.

من سالها بود مىدانستم این حضرات، نه فقط در لمپن بازی و لات منشی غرقند، بلکه در انواع گناهانی که هیچ کس انتظارش را هم ندارد، مدفونند. و بطور واضح منظورم گناهان جنسی است. اگر چند سال پیش فیلم فساد رضا هلالی در اینترنت پخش شد، باید دانست که سعید حدادیان و بقیه حضرات هم همین گونه اند؛ اگر بدتر نباشند. چهره سعید حدادیان داد مىزند که از لواط هم ابایی ندارد.
اصولا کسانی که اندکی روانشناسی خوانده باشند، مىدانند روحیه انسان، حالت رفت و برگشت دارد. یعنی یک دوره مثلا شاد است، و یک دروه افسرده. این آقایان هم که در قالب مداحان افراطی که همه عمر و همه روزهای هفته را مشغول گریه کردن و عزاداری هستند، و به اصطلاح اصلا حال طبیعی ندارند و شاهدانشان خیال مىکنند این حال آنها بخاطر اوج معنویت و انس شان با اهل بیت است؛ همین آقایان لحظه های دیگری هم دارند. یعنی ما در جلوت، آنها را در حال گریه و معنویت شان دیده ایم. اما همین ها، حال دومی هم دارند؛ و آن تریاک کشی و خانم بازی و همجنس بازی است. اصلا تعجب نکنید. کسی که این طرف، خیلی غیر طبیعی است، آن طرفش هم غیرطبیعی است.
اختصاص به این مداحان هم ندارد. یک موسقی دان که اکثرا ترانه های خیلی جذاب بیرون مىدهد، یا آن طنزپرداز که هر وقت چیزی مىنویسد، آدم از خنده روده بر مىشود، یا آن نویسنده رمان ... همه کسانی هستند که روحیات غیرطبیعی دارند. و این روحیات غیر طبیعی را در سکس، مواد مخدر، و یا مشروب به دست آورده اند. مثلا تاکید مىکنم آن آقای طنزپرداز که به صورت غیرطبیعی خنده دار است، بدانید همجنس باز است.
این مطالب روانشناسی، سالها است بصورت مقالات علمی منتشر شده و چیز پنهانی نیست که مثلا فقط من بدانم.
کسانی که در سی خرداد بطور غیرعادی و وحشیانه با مردم برخورد کردند، فحش های ناموسی مىدادند، زنان و دختران جوان را کتک مىزدند، تونل وحشت باتوم وسط خیابان و جلوی دید مردم درست کردند، و بعد هم افشا شد برای بازداشتی ها زندان ابوغریب ایرانی درست کرده بودند، تجاوز مىکردند، کشتند، شکنجه کردند... همه دست پروردگان این آقایان مداح بودند در زمانی که همه ی معنویت به انزوا رفته، روحانیت شبیه اموات شده است، روشنفکران در محبس و زیر فشارند، و تنها صدایی که بلند است هیات رزمندگان است. صدا که چه عرض کنیم، نعره شان همه ایران را فراگرفته است.

بالاخره سالهاست این ها دارند لمپن تربیت مىکنند. هیات هایشان ده هزار نفر جمعیت دارد. هزاران مخلص و نوکر و فدایی دارند. مسلم است در سی خرداد هرچه آنها گفته باشند، انجام مىدهند.
این مقاله به هیچ نحو قصد لاپوشانی و نادیده گرفته جنایات پلیس و ماموران رسمی سپاه و بسیجی ها را ندارد. اما بسیار کسانی بودند در روز سی خرداد، که به هیچ نحو به جایی وابسته نبودند. و فقط به هیات خوشنام! رزمندگان اسلام تکیه داشتند. من فقط میگویم باید نفش این گنده لات های شهر را هم حساب کرد: منصور ارضی، سعید حدادیان، سازور، هلالی، طاهری،...
باور کنید این ها برای خودشان مافیایی شده اند.
در اینجا مقاله ای را که یکی دیگر از وبلاگ ها تهیه کرده است، معرفی مىکنم. همه مطالب گفته شده در آنجا لزوما مورد تایید سیمرغ نیست. لکن برای تحقیق به درد مىخورد. ضمن اینکه باید از نویسنده آن مقاله، برای چیزهایی که ادعا کرده، نشانه های بیشتری طلب کرد. در آن مقاله از بازیگری به نام مجید صالحی هم نام برده شده است. که من دلیل یاد کردن از او را نفهمیدم. فقط به خاطر اینکه در مکه با یکی از این مداحان عکس گرفته است؟! اگر ارتباطی بیتشر بین آن ها هست، باید شواهد بیشتری گفته شود.

همچنین اینجا ویدئوی کوتاهی از صحنه های خانم بازی رضا هلالی را هم معرفی میکنیم. گرچه این فیلم قدیمی و مربوط به حدود سه سال پیش است و احتمالا همه شما تا حالا آن را دیده اید. با این توضیح که رضا هلالی بعدا این فیلم را به عهده گرفت و توضیح داد: آن خانم، همسر صیغه ای من بوده است!.. باز ما هم این توضیح را لازم مىدانیم که رضا هلالی نگفته است آن کسی که داشته است از شما و همسرتان توی آشپزخانه خانه تان فیلم مىگرفته است، چه کسی بوده است؟! آیا همسر دائمی تان بوده است؟!
الا لعنت الله علی الظالمین.


تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر