بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ شهریور ۴, چهارشنبه

آی نماز اولی ها !

این عکس را ببینید، تظاهرات مردم دنیاست که اخیرا انجام شده است. بر روی پلاکاردشان نوشته: تجاوز درایران را متوقف کنید.
من گاهی مغزم سوت مىکشد. دیگر چه چیزی برای این نظام مقدس مانده است؟ در تمام دنیا دارند نسبت به تجاوز جنسی در بازداشتگاه های ایران فریاد مىزنند. این نظام اکنون به کثیف ترین حکومت دنیا معروف شده است.
احمدىنژاد! این بود عظمت این مردم و این کشور در نزد مردم دنیا؟ این بود تجربیات شما که در اختیار دنیا خواهید گذاشت؟ شما غیر از هوگو چاوز و ولادیمیر پوتین کسی دیگر را هم برای این نظام مقدس گذاشته اید؟ مردم دنیا را مىبینید؟ غیز از هوگو و ولادیمیر هستند. خوب نگاه کنید!
من شرم همه وجودم را فرا مىگیرد از اینکه بخواهم خودم را به این نظام منتسب کنم. چقدر بدبختند کسانی که این نظام، هنوز همه زندگی شان است. بیشتر دلم مىسوزد برای کسانی که چشم و گوش بسته، همچنان از ته دل این نظام را مقدس و پایدار مىدانند. من قسم مىخورم این نظام رفتنی است. نظامی که بخواهد با تجاوز جنسی خودش را برپا نگه دارد، به خدا سوگند که رفتنی است.
دیروز هم رهبر، خیلی راحت گفت حوادثی نظیر کهریزک چیز خاصی نیست! بلکه ضررهایی که این نظام دیده است، خیلی مهم تر است! چقدر حکومت و قدرت برای این ها مهم است.
آی مردم! این ماه در شب قدر، در سحر های طوفانی این شب ها، خودتان مىدانید که از خدا باید چی بخواهید...
خودتان خوب مىدانید. با دستهای رو به آسمان با خدایمان حرف ها مىزنیم. اشک ها از چشمها جاری مىکنیم. و از ته دل تمام شدن این ظالمان بیشرم و کثیف را از خدای پاکی ها و عدالت ها طلب مىکنیم. و یقین داریم خدا، به ما عنایت دارد. اشک هایمان را مىخرد. و برای پاکى، دنیا را هم تکان خواهد داد.
ای نماز اولی ها! ای کسانی که پیش خدا خیلی ارزش دارید! ما به دعای شما خیلی دل بسته ایم.تنهایمان نگذارید...

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر