بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ شهریور ۳, سه‌شنبه

حامیان دکتر!

این آقا مسوول بسیج دانشجویی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران است. بله، همین بچه!
این جوجه کوچولو، یک وبلاگی دارد. که اخیرا من با آن آشنا شدم. در آن، نسبت به به کار بردن لفظ حرامزاده برای رییس جمهور محبوبمان! به شدت آشتفته شده است. و حسابی دارد گرد و خاک مىکند که چرا یک آدم بیسوادی مثل صانعی که خودش را مرجع هم تازه مىداند، دارد به انسان وارسته ای مانند احمدىنژاد که بیست و چهار مییون و ششصد هزار و نهصد و نود و سه رای از مردم گرفته است؛ این گونه اهانت مىکند!!
هر چه هم همه برایش توضیح مىدهند که ماجرای سخنان آقای صانعی چه بوده است؛ از خرش پایین نمىآید و مىگوید الاّ و بالاّ که به رییس جمهور من یک نفر گفته حرامزاده!بعد هم هی پشت سر هم مىپرسد: مگر رییس جمهور من حرامزاده است؟ هان؟ مگر رییس جمهورم حرامزاده است؟!
خلاصه جوکی شده است برای خودش این مادر مرده!
من هم با دیدن اصل مطلبش و بعد با دیدن سوال و جوابش در یکی دیگر از وبلاگ ها، و بعد خواندن بیش از صد نظری که برایش نوشته اند و همچنین جوابهایی که خودش به آن نظرات نوشته؛ نظر زیر را برایش نوشتم. که البته سانسورچی عزیز، یعنی همان مسوول بسیچ دانشچویی دانشکده علوم سیاسی دانشگاه تهران، آن را عمومی نکرد! اما این جا که عمومی اش مىکنیم!
با هم مىخوانیم:

واقعا تفاوت فرهنگی خیلی زیاد است!... مثلا کسی به خود تو بگوید حرامزاده -که با این حساسیت فوق العاده ات روی این کلمه، احتمال وجودش برای خود تو هم مىرود- بیشتر ناراحت مىشوی؛ یا اگر با نگاه به عکست، بهت بگوید: هلو، مىآیی بروی توی گلو؟ امشب بیایم دنبالت؟
به نظر من که تو خیلی هم هلوتری نسبت به وزیر بهداشت، آقای لنکرانی!احمدىنژاد تو را ببند، به پاسدارانش خواهد گفت این بسیجی صدیق را نگهش دارید به یک بهانه!... امشب پیش ما باشد!
فکر هم نکنم باتوم استعمال کند، احتمالا چیزی دیگر را بکار خواهد بود!
خیلی بد است به کسی بگوییم حرامزاده. واقعا بد است. اما کارهای بد واقعی را اگر انجام دهیم، تا دشمنان رهبرمان را در بازداشتگاهها بخواهیم ادب کنیم، و یک چیزی را فرو کنیم توی یک جایی... اصلا بد نیست!
چقدر فرهنگمان متفاوت است!
الحق که حرامزاده ای...زنده باد صانعی که حرف دل 70میلیون ایرانی را زد... آن دو سه میلیونی هم که به احمدىنژاد رای دادند، با دیدن این حوادث اخیر، دارند فحش خواهر و مادر مىدهند به آن حرامزاده. خود تو هم فکر کنم کامپیوترت را که خاموش کنی، پیش خودت بگویی: گور به گور این محمود حرامزاده!
خدایی، نمىگویی؟
بگو که مىگویی! آفرین!

(خدایی، من هم کسی همچنین نظر سنگینی برایم مىگذاشت، عمومی اش نمىکردم!)

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر