بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۱, یکشنبه

رقص آهنگراني


امشب براي اولين بار يك كليپ از صادق آهنگران پخش شد از شبكه سه، به نام "يا علي يا علي يا مولا". ريتم تند اين نماهنگ شگفت‌زده‌ام كرد!
ايام ماه رمضان بود كه در بخش نظرات يك وبلاگ، مطلبي از پسر آهنگران منتشر شد كه خيلي زود در صدر سايت‌هاي خبري قرار گرفت.
در آن نوشته، حال عمومي آهنگران به شدت نااميدكننده توصيف شده بود كه از اوضاع كنوني كشور ناراحت است. حتي در آنجا گفته شده بود وي دچار ديابت عصبي شده است!
اندكي نگذشت كه خبرنگاران امنيتي تلويزيون، حاج صادق را در فرودگاه مهرآباد شكار كردند! و با او مصاحبه‌اي صورت دادند و او به شدت و حدّت و خيلي محكم چنان نوشته‌اي را از سوي پسرش تكذيب كرد!
و از آن روز به بعد صادق آهنگران تبديل شد به مرد شماره يك مدّاحان كشور، كه حتي منصور ارضي را هم پشت پا گذاشته است!
يادمان نمىرود وقتي نمايندگاني از مجلس گفته بودند در جلسه‌ي تحليف احمدىنژاد شركت نخواهند كرد، ناگهان همه شاهد حضور چند نفر از همان تهديدكنندگان در تحليفيّه بودند! بعدا فاش شد فرزند يكي از آنان را بازداشت كرده‌ بودند و گفته‌ بودند اگر در مجلس حاضر شود، او را آزاد خواهند كرد! و زمان آن مربوط بود به آشكار شدن كشته شدن پسر آقاي روح‌الاميني.
به نظر مىرسد كشتن محسن روح‌الاميني يك عمل از پيش طراحي شده باشد. به چه دليل؟ بخاطر آنكه بتوانند حالي بعضي آقايان حكومتي كنند كه نظام مقدس با كسي شوخي ندارد و هر كسي كه مىخواهيد باشيد، ممكن است پسرتان را بدهيم دست سردار رادان!
و دادند. و چه بسا آن سخنراني‌هاي مقام عظما هم براي همين بود كه همه بفهمند شايعه‌اي در كار نيست و واقعا پسر روح‌الاميني را كشته‌اند!
نتايج:
اول اينكه به هيچ عنوان سردار رادان مجازات نخواهد شد. يعني از سوي مقام عظما مجازات نخواهد شد. (البته تيرهاي نيمه‌شبان جاي خودش را دارد) چرا كه فرامين ويژه را اجرا كرده است.
دوم، رفتار عجيب آهنگران هم غيرقابل باور نيست. بالاخره او هم پدر است!
سوم، كساني كه به نظام معتقدند، بيشتر در خطر قرار دارند. چرا كه اگر يك عضو انجمن پادشاهي به اعدام محكوم شده است، اما بهزاد نبوي ماه‌هاست در انفرادي است. و محسن روح‌الاميني را در ميدان وليعصر در 18 تير، كنار گوش بنده سوار ون كردند و دستانش را با دستبند پلاستيكي بستند و ساعاتي بعد سلاخي‌اش كردند. پس بي‌خود و بي‌جهت خودتان را به نظام منتسب نكنيد كه خطرش بيشتر است! همان بهتر كه آزاده باشيد و عقايد واقعي‌تان را بگوييد. تا خدا بيشتر محافظت‌تان كند.
اما عجب كليپ محشري بود! بيشتر از آنكه آدم را به اطاعت از سيّد‌علي تشويق كند، انسان را مىجُنباند!
ما از اين به بعد به اين نماهنگ مىگوييم: "رقص آهنگراني"!
خدا قوت حاج صادق! با يك رقص بىمقدار، جان پسرت را حفظ كردي!
عقل كه مىگويند يعني همين!
زپرت!

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر