بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۷, شنبه

این تجهیزات جدید که ده سال پیش نبود!!

بعد از اینکه پسر ناز ولایت، در سفر به آمریکای لاتین و آفریقا، دور دنیا را مىگشت؛ کشورهای غربی در تدارک قطعنامه جدیدی در آژانس اتمی بودند. و همزمان با بازگشت این نفس ولایت، یکی دیگر از شکست های سنگین عرصه دیپلماتیک برای نظام ولایت آستان پدید آمد. و بله، ایران به شدت محکوم شد! و به ایران دستور داده شد هر چه سریعتر مرکز اتمی قم بسته شود.
بعد از این، عرصه تصمیمگیری برای مردان ولایت تنگ شد. و همه رو به سوی آن پدر مظلوم رفتند تا شاید خودشان با همان انگشتان ولایت و آن تصمیم های داهیانه همیشگی، نقطه کور را باز کنند و فضای شادىبخشی را بر سر مسوولین فداکار ما بگشایند.
برای همین بود که در این شرایط حساس، جلسه ی بسیار مهمی در حضور مقام معظم رهبری برگزار شد. در این جلسه که مقام عظمای ولایت هم حضور داشتند، فرمانده معظم کل قوا به سخن آمدند و فرمودند: حالا باید چکار کنیم؟ که رهبر معظم انقلاب جواب فرمودند: ما چشممان به آسمان است تا کمک برسد. این جا بود که مقام معظم فرماندهی کل قوا زیر لب ذکر فرمودند. بعد از این دوباره مقام معظم رهبری لب به سخن گشودند و در تصمیمی شگفتىساز، مشکل را حل فرمودند.
ما از فضای این جلسه به کلی محرمانه، صدابرداری کردیم. که با توجه به تجهیزاتی که اسرائیل و بقیه استکبار جهانی در اختیارمان گذاشته، کار چندان سختی نبود. اینک متن آن تصمیم ولایی را برای شما پخش مىکنیم.
برای شنیدن صدای جلسه، دکمه پخش زیر را با آن دستان ولایتمدارانه خودتان لطفا بفشارید: (تقبّل الله)




تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر