بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

خدا را شکر که همه تان احمقید

جواب به یک بچه طلبه و وبلاگش:
الحق که فقیه هستی!
یعنی اگر یک زمانی امام خمینی، یک چیزی را به حکمیت در صفین تشبیه کرده است، امروز تو باید چیزی را که دوست داری بچسبانی به آن حرف امام و در نهایت به جنگ صفین؟!
نمىتوانی راحت حرف دلت را بزنی و بگویی فلان کار را نکنید؟ حتما باید بزنی توی جاده عوامبازی و دغلکاری؟
حالا چرا اوضاع امروز، شبیه حرف امام حسین به قمر بنىهاشم نباشد که شب عاشورا را از لشگر عمر سعد مهلت خواست؟...
چرا آن باشد و این نباشد؟... چون تو مىگویی؟!!
انصافا جماعت حیله بازی هستید.
انگار یادت رفته همین امام خمینی زمانی هم بود که جام زهر سر کشید. چرا آن روزها را یاد نمىکنی؟ و به گونه ای از امام خمینی حرف مىزنی که انگار همیشه پیروز بلامنازغ این کشور بوده است! و مثلا برای همین رهبر امروزی هم درمىآوردید: "هر که با علی درافتاد، ورافتاد!"
یادت رفته زمان های بسیار بدتری هم بر این امام خمینی گذشته است. زمانی بسیار بدتر از همین زمانی که تو مىگویی. یعنی اگر همین سالی که تو میگویی (و اشتباه هم گفتی و اوج فشارها مال سال 61 بود) امام خمینی پذیرفته بود جنگ تمام شود، خیلی با قدرت بیشتری برای ایران جریان آتش بس انجام مىشد. نه با افتضاح سال 67 که کم از یک تسلیم بىقیدوشرط نبود.
بگذریم که بعدها احمد خمینی گفت امام اصلا مخالف ادامه جنگ بعد فتح خرمشهر بودند.
حق داری این قدر جاهل باشی. که انصافا یک ولایتمدار واقعی باید مثل تو باشد. مردم کوفه هم که دنبال ولایت یزید افتاده بودند، مثل تو بىبصیرت، جاهل، احمق و پرمدعا و شلوغباز بودند.
راستی تو در عاشورا نیامدی تهران؟ کی بود مىگفت اهل کوفه نیست و علی را تنها نخواهد گذاشت؟ نبودی ببینی صدها هزار تهرانی با چه شدتی فریاد میکشیدند: مرگ بر خامنه ای!
همین بود؟!!
کو آن غیرتت؟!!
و آخر اینکه زیاد احساساتی نشو. اصولا جماعتی که الان سررشته امور دستشان است، همه شان مثل تو احمق هستند. پس به سمت آشتی و جمع کردن اوضاع نخواهند رفت. و خدا را شکر خیال خواهند کرد دارند به خیمه معاویه نزدیک مىشوند و باید کار را تمام کنند. و به زودی خواهند فهمید که چقدر ضعیف هستند. زمانی که کشور در آشوب جنگ مسلحانه داخلی فرو رفت. و یک ماه نشده، همه شما زبان درازهای سپاهی را از کشور بیرون خواهیم انداخت.
خدا را شکر که همه تان احمقید!!
الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء!

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر