بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ دی ۲۰, یکشنبه

بخش سایبری سپاه ، مقاومت مىکند

این جمله در بخش نظرات یکی از سایتهای خبری توجهم را جلب کرد:
- حالا که سیاه بازی بىبىسی رو شده، دنبال آسمون ریسمون بافتن افتادین، بابا جرزنی هم حدی داره.
اگر خوب دقت کنید، این جمله که در قالب نظر مردم عرضه شده، خیلی تاثیرگذار است. به گونه ای که شاید برای لحظاتی، اصل خبر آن سایت را متزلزل کند. حال به برخی خصوصیات این نظر ِ کار شده، دقت کنید:
- نظر، هیچ منطق مشخصی ندارد.
- ساده، عوامانه، سطحی و سریع التاثیر است.
- بجای حمله کردن به آن خبر، یا به سایت خبری حاضر، به یک هدف بزرگ حمله مىکند. که در این جا بىبىسی است. این هدف باید یک هدف سیاه باشد.
- نوع حمله به خود آن سایت و خبر آن، به کلی مبهم است. شاید هیچ حمله مشخصی نباشد. اما خواننده در نهایت خود خبر این سایت خبری را محکوم مىکند.
بله، تیم های سایبری سپاه با حقوق های کلانی که به اعضایشان مىدهند، مشغول چنین کارهایی هستند که پیش خودشان جنگ روانی نام نهاده اند. یعنی در منطق سپاه پاسداران، مردم ایران دشمنی هستند که باید با سلاح های روانی به جنگشان رفت!
کدام ارتشی در جهان اینگونه به جنگ مردم خودش رفته؟ یک نفر نیست بپرسد شما اگر خیلی مرد جنگی بودید، به امامتان زهر نمىدادید تا از جبهه ها فرار کنید...
بنابراین اگر جایی از این جماعت سخنی شنیدید که به نظرتان تاثیرگذار بود، خیال نکنید شاید حرفشان حرف حقی است. بلکه بخاطر استفاده از تکنیک های جنگ روانی است که آنان استفاده مىکنند. حال این حرفی که شما مىشنوید نظرگذاری در سایتها و وبلاگها باشد، یا سایت مرکزی خودشان نظیر فارس و رجا باشد، و یا سخنرانىهای رییس جمهور و رهبرشان باشد.
اسم خودشان را هم گذاشته اند حزب الله، اما دارای همه خصوصیات حزب شیطان هستند...

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر