بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ دی ۲۱, دوشنبه

آیا اوباما باز هم از جنبش سبز حمایت نخواهد کرد؟

ظاهرا باز هم باید به همان جمله صدر یادداشت قبلىمان برگردیم و تکرار کنیم: "مخ یوخدی" چرا که جواب وبلاگ حزب اللهی جدید ما، ما را ناامید کرد. ناامید از این که این جماعت را بتوان با سخن گفتن و مباحثه تغییر داد. به تعبیر قرآن، بر دلهایشان قفل زده شده است.
خودشان را همان قدر حق مطلق مىدانند که مشرکین مکه، راه و روش خود و پدرانشان را حقیقت محض مىدانستند. من بارها این سخن گفتن با این جماعت را تجربه کرده ام. و این بار هم نه به قصد عوض کردن اینها، که به قصد معرفی بیشتر این جماعت برای هر کسی که سیمرغ را مىخواند، بوده است. و بارها به این نتیجه رسیده ام که با این جماعت باید با زبان عمل سخن گفت.
حالا هم جواب تازه ای که این وبلاگ به مطلب قبلی ما داده است، خوب خواندم. به نطرم به سطر سطرش مىتوان صفحه ها جواب داد. (البته اگر خسته نشوم)
قدم ما قبل اول، توجه شما را جلب مىکنم به سن و سال نویسنده وبلاگ مزبور که در همان جا خودش را معرفی کرده است. یعنی خیال نکنید کسی که با این لحن متکبرانه با مخاطب خودش حرف مىزند، یک پیر دنیادیده است! او با همه جهالتی که دارد، این گونه در حال نسبت دادن چپ و راست به دیگران است. و البته بیشتر چیزهایی را مىگوید که خودش از دیگران شنیده است. بالاخره روزنامه کیهان تعدادی خواننده هم دارد! فقط که به درد شیشه پاک کردن نمىخورد!
قدم اول در مورد نوکر نظام بودن ایشان سخن بگوییم. ظاهرا ایشان اصلا حرف قبلی ما را نفهمیده اند. ما گفتیم شما جماعت چرا این طور نوکر "نظام" شده اید و دیگر از انقلاب و آرمانها و اندیشه و حتی از کشور خودتان حرف نمىزنید. بلکه از یک حکومت حرف مىزنید. همان طور که عمله های همه ى حکومت های ظلم و فساد، از حکومت شان دفاع مىکنند تا لقمه نانی جلویشان انداخته شود. چه بلایی سر شما آمده که دیگر از هیچ اندیشه و آرمانی سخن نمىگویید، و حتی مثل پیشینیان خودتان در دهه شصت هم نیستید که از عدالت از ظلم ستیزی از مبارزه با استکبار سخن بگویید. انگار خودتان هم مىدانید دیگر هیچ چیزی برایتان نمانده الا "نظام". یا به تعبیر امام خمینی: اصل نظام! یعنی همان: حفظ نظام از اوجب واجبات است!
من گفتم شما این طور از اندیشه خالی شده اید که فقط یا از نظام حرف مىزنید یا از ولایت. که البته این دو لفظ، یک معنا دارد. شما جماعت گناهکار و ستمکاری هستید که خودتان هم مىدانید اگر از آرمانهای بشر سخن بگویید، از عدالت برای انسان ها حرف بزنید، از معنویت و تعالی روح انسان چیزی بگویید، از مبارزه با ستم جهانی و فساد و شرک حرفی بزنید؛ فقط و فقط خودتان را مسخره کرده اید. پس تنها شعاری که برایتان باقی مانده همان دفاع از نظام است. و این است شباهت عجیب و غریب شما با ابن زیاد! که فقط یک هدف داشت: دفاع از نظام یزید! حالا هر چه حسین بخواهد از آرمانهای قشنگ انسانی سخن بگوید. برای ابن زیاد تفاوتی نخواهد کرد. که او تنها رسالتی که برای خودش قائل است، حفظ نظام است و این کار را با هر شیوه ای که بتواند خواهد کرد. آیا شما فرقی هم با ابن زیاد دارید؟ ای کسانی که برای حفظ ولایت سیدعلی، کشتید، تحقیر کردید، به بازداشتىها تجاوز جنسی کردید. به خانواده های مخالفین فشار آوردید. تا جایی که دختر جوان یکی از مخالفین سیاسىتان را گرفتید و گفتید بگوید که با دوستان پدرش رابطه جنسی داشته، تا رهایش کنید. شما شمرها و ابن زیاد ها و عمر سعد ها، هیچ چیزی از انسانیت در وجودتان نمانده. تنها چیزی که مانده، ولایت است و نظام و حکومت. حرف ما این بود. امیدوارم این بار فهمیده باشید.
قدم دوم؛ فرمودند که شما چرا نوکر آمریکا هسیتد؟
ببین عزیزجان! تو خودت داری به نوکر نظام بودنت اعتراف مىکنی و به نوکری ولایت هم افتخار. اما این نوکر بودن ما را برای آمریکا، باز هم فقط خودت هستی که مىگویی. البته سخن تو در مورد خودت، قابل پذیرش است و قانونا به آن "اقرار" مىگویند. اما سخن تو در مورد دیگران، یک افتراست.
تو چه دلیلی داری برای نوکر بودن ما برای آمریکا؟ همین جا همه دلایلت را رو کن. اینجا سخن گفتن آزاد است. مطمئن باش ما برای افتراهایی که مىزنی به هیچ کدام از بیدادگاههای جمهوری اسلامی شکایتی نخواهیم سپرد! بلکه به راحتی و سعه صدر به تو جواب مىدهیم. تا اقلا اگر امیدی هم به بیدار شدن ذهن تو نمىرود، دیگرانی که به این حرفها تکیه کرده اند، شاید تکانی بخورند و چه بسا تعدادىشان از شماها جدا شوند.
اگر مطالب قبلی همین وبلاگ سیمرغ را نیم نگاهی بکنی، از حملات شدیدی که به نظام آمریکا، حکومت آمریکا، سیستم سرمایه داری و یا ارتش آمریکا کرده ایم، احتمالا شگفت زده خواهی شد. و پیش خودت خواهی گفت مگر این حرف ها را هم به جز سرداران سپاه کسی دیگر هم بلد است بزند؟! برو نگاه کن به مطلب "سبز، سرخ، آبی" که در مورد تهدید نظامی اوباما علیه ایران نوشته ایم. در آنجا صریحا گفته ایم با اولین نشانه های حمله نظامی آمریکا به کشورمان، نوک حملات را از نظام ایران به سمت کسی برخواهیم گرداند که خواسته باشد به ایران حمله کند. و قلم پای ارتش آمریکا را در اولین سواحل جنوب خواهیم شکست.
تو اصلا نمىدانی این روزها چه کسانی در برابرتان ایستاده اند. نمىدانی چه کسانی شعار الله اکبر را شعار اصلی جنبش سبز کردند. نمیدانی چه خانواده های پاکی تمام قد در برابر دستگاه ظلم و ستم شما ایستادند. کتک خوردند. بازداشت شدند. و تحت شکنجه های شما قوم ستمکار قرار گرفتند. به شما گفته اند این ها نوکر آمریکا هستند؛ و هر شکنجه ای به نوکران آمریکا شرعا مقبول و ماجور است!
تو اصلا آمریکا را مىشناسی؟ رهبرت را چی؟ سرمایه داری را چی؟ احمدىنژاد را چی؟ اصلا مىدانی این طرح هدفمند کردن یارانه ها، بخشی از کارهایی است که سازمان تجارت جهانی از اعضا طلب مىکند و هر کشوری که بخواهد به این سازمان بپیوندد، باید حداقل های نظام سرمایه داری را رعایت کرده باشد؟ مىدانی این طرح که در اصل حذف سوبسید از نظام اقتصادی و در حقیقت رها کردن قیمت ها است، به قصد مجاب کردن این سازمان است؟ مىدانی آمریکا یعنی همین سازمان تجارت جهانی؟ مىدانی آمریکا یعنی نظام سرمایه داری؟
مىدانی احمدىنژاد در حال پیواندن ایران به این سازمان است و روزهای سختی برای طبقه فرودست جامعه در پیش است؟ مىدانی خریدن نان هزار تومانی برای بسیاری از ایرانیان یعنی مرگ؟
مىدانی احمدىنژاد تو تا حالا چند بار برای جرج بوش قصاب، نامه ى فدایت شوم نوشته است؟ مى دانی چند بار دستهایش که هیچ، بغلش را باز کرده است تا اوباما را در آغوش بگیرد؟ مىدانی اوباما پیش از انتخابات امسال، برای رهبرت نامه محرمانه نوشت، و از دستان گرم آمریکا برای آن نائب امام زمان سخن گفت؟ نامه ای که رهبر تو در خطبه های شرم آور 29خردادش، به آن جواب داد و گفت دستان گرم باید واقعی باشد نه حرفی!
مىدانی چرا اوباما این همه سرکوب و خشونت و جنایت نظام تو را تحمل کرده است؟ برای آنکه پیش از انتخابات به رهبرت دلگرمی داده است که آمریکا هرگز کاری با این جنایات ندارد، بلکه تنها چیزی که برایش مهم است منافع آمریکاست که اگر از جانب آن رهبر معظم بیشتر مورد توجه قرار گیرد، چه کسی بهتر از شما؟!!
و مىدانی چرا رهبر معظم تو این طور با اعتماد به نفس، این تقلب رسوا را انجام دادند و خیالشان از تبعات آن راحت بود؟ و به قول خودشان خیال نمیکردند چنین روزهایی پیش بیاید؟
چشمهایت را باز کن. کجا اوباما از جنبش سبز حمایت کرده است؟ این همه جنایت در روز روشن در تهران اتفاق افتاده و مىافتد. هر جای دیگر دنیا این کارها شده بود، آمریکا دولت آن کشور را بیچاره کرده بود. مگر یوگسلاوی را یادت نیست؟ (از چه کسی دارم مىپرسم! چی یادش هست این!) بخاطر بىتوجهی میلوسوویچ به تظاهرات میلیونی مخالفانش، این کشور را (صربستان را) با بمباران هوایی تقریبا نابود کرد. پکن را برای آن قضیه میدان تیان آن من، ببین چه کار کرد.
نمىخواهم بگویم آمریکا مدافع ملت های جهان در برابر دولتهایشان است. بلکه مىگویم آمریکا ضوابطی برای دنیای امروز وضع کرده است و از این ضوابط پاسداری مىکند. این ضوابط هم به نظر ما به هیچ وجه ضوابط حقی نیست. بلکه ضوابط آمریکایی است. همان ضوابطی که آمریکا به کشوری اجازه نمىدهد حکومت دینی درست کند. به ایران اجازه نداده است. به طالبان اجازه نداد. به اسرائیل هم اجازه نداد. آمریکا به کشوری اجازه نمیدهد دولت فاشیستی درست کند. با آلمان جنگید. با ژاپن هم جنگید. به حزب فاشیست اطریش هم در همین چند سال پیش اجازه نداد با اینکه در انتخابات پیروز شده بود، دولت تشکیل دهد. آمریکا به کشوری اجازه نمىدهد مسلسل به خیابان بیاورد و مردمش را کشتار کند. به چین اجازه نمىدهد. به ونزوئلا هم اجازه نمیدهد. به بورکینافاسو هم اجازه نمىدهد.
رهبر تو هم اگر کار برایش سخت شود و مجبور شود به سپاه بگوید تانک به خیابان بیاورد، حتم داشته باش آمریکا کاری خواهد کرد که رهبرت استعفا بدهد. و این بخاطر حمایت آمریکا از جنبش سبز نیست. بلکه اگر ما کاری کنیم که رهبر تو این قدر ضعیف شود و عصبانی شود که کارش به مسلسل آوردن آشکار در خیابان بکشد، و آمریکا او را پایین بکشد، یعنی ما داریم از شرایط امروز جهان استفاده مىکنیم تا ظالم کشورمان را پایین بکشیم. و این نزد هر کسی که عقل داشته باشد واضح است. نگاه کن به قضیه 17شهریور شاه. که پایان کار شاه را آغاز کرد.
راستی تو اصلا چیزی از دوران انقلاب مىدانی؟ به نظر من که بجای حمایت از منصور ارضی و تلف کردن وقت جوانىات پای عربده کشی های این لات بىسروپا، برو کمی مطالعه کن. چیزهایی که راجع به انقلاب 57 مىگویی، واقعا خنده دار است! یعنی تو نمىدانی در دوران انقلاب ایران، چه سر و صدایی در رسانه های دنیا وجود داشت؟ هنوز ساعتی از آخرین جنایت شاه نگذشته بود که تلویزیون های آن دوران -و از آن تاثیرگذارتر در آن سالها مطبوعات غربی- از آخرین جنایات حکومت وحشی شاه سخن مىگفتند. هنوز هم اگر نزد سن و سال گذشته های غربی بروی، و از لفظ "شاه" حرفی بزنی، با نفرت آنها روبرو خواهی شد که اثری است که رسانه های آن دوران از این لفظ ایجاد کرده بودند. منظورم از لفظ، دقیقا واژه شاه است، و این کلمه را ترجمه نمىکردند به "کینگ" بلکه به گونه ای از "شاه" سخن میگفتند که انگار دارند از یک قصاب سخن مىگویند. حتی مشهور است که خود شاه عصبانی بود از رسانه بىبىسی بخاطر آنکه این رسانه دارد در ایران انقلاب درست مىکند. و در سال آخر حکومت شاه، روابط شاه و انگلیس به شدت تیره شده بود. اما ضوابط غربی و زندگی آمریکایی به اعضا فرمان مىداد با کارهای شاه مخالفت کنند. و کردند. و اصلا اینکه دست انقلابیون آن زمان این قدر در سال 56 و 57 باز شد، بخاطر همین حمایت جهانی از انقلاب بود. حالا تو دهانت را باز مىکنی و مىگویی چون آنها فقط خدا را داشتند!!... واقعا که خنده داری!
جماعت انقلابی سال 57 که مردم دست پرورده خود شاه بودند، تا خرخره در فساد و فحشا و عرق خوری غرق بودند؛ به نظر تو مردمی خدایی بودند!! اما مردم الان کشورت که با نام خدا و به یاد خدا و با شعار الله اکبر و با حربه کلام و نوشته و وبلاگ و سایت دارند با یک حاکم خون آشام مبارزه مىکنند؛ مردمی غیرخدایی هستند در نظر تو، که در راه کفر کشته مىشوند!!
راستی تو اصلا کفر را مىشناسی؟ مىتوانی تعریف کنی کفر را؟ و اینکه چرا کسانی که به خیابان ریختند و شعار الله اکبر سر دادند و نیروهای شقی و فاسد بسیجی با کلت به آنها تیراندازی میکردند؛ نیروهای کفر شده اند؟ چرا تو این قدر خنده داری عزیز جان؟
من در سی خرداد بارها شخصا این صحنه را دیدم که جوانان الله اکبر سر مىدادند و بسیجىها که انگار بیشتر عصبانی شوند، کلت ها را از زیر پیراهن در مىآوردند و مستقیم به آنها تیرانداز کردند. حتی از فاصله ده متری به طرف خود من تیراندازی شد.(البته بدبختانه اصابت نکرد!) و البته تعدای حدود 162 نفر هم کشته های سی خرداد است. که فقط یکی از این تیراندازی ها تبدیل شد به یک فیلم بىکیفیت موبایلی؛ و قتل ندا را همه دنیا دید. و جالب اینکه شماها گفتید چرا باید یک صحنه قتل، فیلمبرداری شده باشد؟ پس یقین کار خودشان است!! انصافا که وقاحت هم حدی دارد!
اما این جالب است که تو به زبان بىزبانی شباهت سیدعلی را با شاه تایید مىکنی. که هر دو، مردمی را که به خیابان ریخته بودند و علیه شاه زمانه، تظاهرات مىکردند؛ مىکشتند. منتها تو مىگویی چون شاه مورد تایید تو نبود، هر که را کشت، به بهشت رفته است. و سیدعلی چون مورد تایید توست، هر که را بکشد، به جهنم رفته است. خدا را شکر که تو تقسیم کننده بهشت و جهنم نیستی و از خدا، حکم ویژه نداری!
اما جالب این است که چقدر به منطق ابن زیاد شبیه هستی. مىدانی عین کلام تو را ابن زیاد در سال 61هجری گفته است؟ در برابر کسانی که او را از کشتن حسین برحذر مىداشتند؛ گفت: هر که در برابر امیرالمومنین خروج کرده باشد، خواهیم کشت و مطمئن باشید او به جهنم خواهد رفت!
باز هم برایم بگو چرا شما جماعت این قدر به ابن زیاد و شمر و عمر سعد شبیه هستید! چرا این چنین "اموی" هستید؟ چرا رهبرتان این طور شبیه یزید است! بگو رمز شعار "این ماه ماه خونه، یزید سرنگونه" که پیش از عاشورای امسال سر داده شد، چی بود که این طور انسان ها را به خروش آورد که آنگونه در برابر پلیس و بسیج ایستاند و مقاومت کردند. مقاومتی که هنوز که هنوز است نگذاشته خواب راحت رهبرت برگردد.
حقیقت این است که ما، مردم را به خیابان فراخواندیم و رهبر تو آنها را کشت. اینکه آنها به بهشت رفته اند یا جهنم را بگذار برای روز جزا. تا همه ببینیم رهبر تو هم در کدام طبقه جهنم است.
اما این مهم است که ما مردم را باز هم به خیابان خواهیم خواند. باز هم رهبرت خواهد کشت. اما اوضاع از حالت عادی خارج شده است. و روزهای آینده حوادثی پیش خواهد آمد که مثل سابق نیست. رهبر، اوضاع را دیگر با "لباس شخصىها" نمىتواند جمع و جور کند. و به سپاه شخصىاش فرمان آوردن تانک به خیابانها خواهد داد. و مردم را به رگبار خواهد بست.
و این دقیقا همان چیزی است که ما مىخواهیم.
سخن را با لات محبوبت، منصور ارضی پایان مىدهم. این لات میدان شوش، از سالهای پیش از انقلاب مداحی مىکرد. و تا همین سالهای اخیر خودش شخصا قمه مىزد. یک انسان خرافی، احمق، فاسد، بیسواد است که دومی ندارد. در تمام دوران جنگ، پایش را به جبهه نگذاشت. در حالی که همه شما خیال مىکنید مداح دوکوهه بوده است! وی با نوچه هایش یعنی همین سعید حدادیان و بقیه رفقا، با هماهنگی بیت رهبری، یک شبکه درست کرده است که رد پای هماهنگی لباس شخصىها را باید نزد همین شبکه یافت. گرچه این شبکه کاملا زیر نظر سپاه فعالیت مىکند و تنها کارهایی انجام مىدهد که آن اتاق سمت راست ستاد مشترک سپاه تایید کرده باشد.
از کسی حرف بزن و تاییدش کن که ما نشناسیمش!!
عزیز جان!


تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر