بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۱۱, چهارشنبه

بــــدون شـــرح!


امروز گشتی زدم در خبرها. و چند مورد طنز ناب پیدا کردم که تا مدتی خودم داشتم مىخندیدم! هر چه خواستم در موردشان چیزی بنویسم، نشد! این قدر این خبرها ناب هستند؛ که فقط مىتوان در موردشان گفت: بــــدون شـــرح!
-- ترقی، از اعضای هیات موتلفه اسلامی: محکومیت ما در آژانس از سوی روسیه و چین، پیامد شعارهای مرگ بر روسیه و مرگ بر چین بود که سبزها سرمىدادند!
(خدا وکیلی خیلی کیف کردم از این خبر!)
-- عزت ضرغامی: آرایش کردن زنها در صداسیما، خلاف شرع و قانون است و ما نباید حتی یک مجری مشکل دار داشته باشیم!
(اینجا که من غش کردم!)
-- امیر ثابتی، مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران: مـــرگ بر دروغگوی دیکتاتور متقّلب!
(البته منظور امیرثابتی، احمدىنژاد نبود!.. موسوی را مىگفت!!... آخ دلم!)
-- احمدىنژاد در گفتگوی زنده صداسیما: این کشورهایی که ایران را محکوم کردند، در مقابل ایران مىخواهند بایستند؟ مثل اینکه یک جوب باریکی بخواهد در برابر یک رود عظیمی برعکس حرکت کند!
(خوب است نگفت اینها خار و خاشاک اند؛ جمعشان مىکنیم!!... دارم از خنده مىمیرم!... حالا هر کی بخواهد در برابر ایران بایستد، این مىخواهد با باتوم بزند توی سرش... !!)
-- دولت قلابی: در برابر محکومیت آژانس اتمی، ده مرکز جدید هسته ای خواهیم ساخت!
(! فکر کرده اند ساختن سوله ی اتمی، به سادگی ساختن سوله ی کهریزک است! که سردار رادان هم مىتواند بسازد!)
-- یک کمدین فرانسوی، بعد از دیدار با احمدىنژاد: احمدىنژاد در ایران، خیلی بیشتر از سارکوزی در فرانسه محبوبیت دارد!
(بدبخت سارکوزی! یعنی او را هم مردمش هر شب نفرین مىکنند؟!... سوال: چرا همه احمدىنژاد را دوست دارنــــــد... تکه تکه کنند؟!)
-- قاسم روانبخش، مسوول ستاد کفن پوشان مصباح یزدی چند ماه پیش: از ذلت سعدآباد، تا پیروزی ژنو!
(احتمالا حالا باید تیتر یادداشتش را در وبلاگش این طور تغییر داده باشد: از پیروزی ژنو، تا تیپای وین!)


تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر