بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۱۵, یکشنبه

روزگار عچیب

چندی قبل بود که نشریه ای به اسم "موعود" چاپ مىشد. از سوی برادارن شفیعی سروستانی. نوع تحلیل های هذیان گویانه ای که در این نشریه وجود داشت، پس از حمله آمریکا به عراق، به اوج خود رسید. و یکی از آن تراوشات ذهنی این بود که آمریکا فهمیده امام زمان دارند ظهور مىکنند؛ پیش دستی کرده آمده عراق را بگیرد تا از قبل در منطقه حاضر باشد!!
و کسی هم نمىپرسید چطور آمریکا فهمیده امام زمان دارند ظهور مىکنند در حالیکه اصلا امام زمان را قبول ندارد. و شماها که چاکران حضرتش هستید، هیچ وقت نفهمیده اید زمان ظهور را؟
و اصولا مگر ما در روایات نداریم کسانی را که زمان ظهور را مشخص مىکنند، باید تکذیب کرد و آنها را شیاد خواند؟
نوع تحلیل های مریض گون این نشریه، کاملا مشخص مىکرد وابستگی آنان را به انجمن حجتّیه.
حالا بشنوید از رییس جمهور انجمن حجتیه، که اخیرا فرمایش کرده اند آمریکا برای مبارزه با ظهور حضرت حجت به عراق حمله کرده است...!
واقعا جای آن ندارد ریشه این شیاد را از این کشور بکنند؟ آبروی در دنیا که از کفمان رفت. اقلا آبروی مذهبی مان را یکی بیاید حفظ کند!
الحق که روزگار عچیبی داریم!
الحق که هر که در هر زمانی از این سرزمین زیسته، در کنار زمانه ی ما، هیچ به حساب مىآید! مرحبا به خودمان!
متن قرمز رنگ به نقل از سایت آینده است که در این آدرس مىتوانید مشاهده اش کنید.

محمود احمدی‌نژاد در اصفهان گفت: سند داریم كه آمریكا می‌خواهد جلوی ظهور امام زمان را بگیرد.

به گزارش خبرآنلاین، رئیس جمهور در این سفر از برنامه‌ریزی‌های شرق و غرب برای نابودی ایران سخن گفت و افزود: ریگان و وزیر امور خارجه وقت آمریكا از بی‌شعوران عالمند.

او كه این سخنان را در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان مطرح می‌كرد‏، به وقایع پس از انتخابات اخیر و نقش رسانه‌های بیگانه اشاره كرد و گفت: در همین انتخابات بلندگوهای دشمن و صدها بلندگوی رنگارنگ از یك نقطه هدایت می‌شد و به گونه‌ای جوسازی می‌كردند كه گویی ملت ایران ضعیف شده و نوبت به امتیازگیری آنها رسیده است. اما فرزند كوچك شما در اوج نظام استكباری حضور یافت و فریاد زد: شما كور خوانده‌اید و ملت ایران شما را بر جای خود خواهد نشاند.

رئیس‌جمهور با بیان اینكه به گفته تحلیل‌گران سیاسی غرب، جنگ هشت ساله می‌توانست بیست حكومت را ساقط كند، ‌اظهار داشت: آنها در همین حوادث اخیر گفتند به گونه‌ای برنامه‌ریزی و مدیریت كرده‌ایم كه قادر است صدها حكومت را ساقط كند.

وی با بیان اینكه دشمنی این مستكبرین با حق و حقانیت امامت و ولایت است، خاطر نشان كرد: كسی كه در صراط مستقیم حركت می‌كند همواره پیروز است و شكست به او راه ندارد.

رئیس جمهور به حضور نیروهای آمریكایی در خاك عراق اشاره كرد و گفت: درست است كه این مستكبران، به دنبال نفت و ثروت این كشور هستند، اما در زیر همه اینها یك استدلال برای خود دارند و بر اساس آن عمل می‌كنند. البته آن را در خبرها افشا نمی‌كنند. ما اسناد آن را به دست آوردیم كه آنها معتقدند یكی از خاندان پیامبر اكرم در این نقطه ظهور كرده و ریشه همه ظالمان عالم را خواهد خشكاند. آنها همه این نقشه‌ها را كشیده‌اند كه جلوی ظهور حضرت را بگیرند و می‌دانند ملت ایران زمینه‌ساز این حادثه بوده و یاران این حكومت خواهد بود.

رئیس‌جمهور افزود: شرق و غرب ما در آتش در جنوب‌مان ناوهای دشمن و در شمال ایران شاهد تبلیغات دشمن هستیم و ایران مانند گلستان در وسط آتش است. آنها برنامه‌ریزی كرده‌اند كه ایران را نابود كنند. در حالی كه همه سیاست‌گذاران و تحلیل‌گران برنده واقعی خاورمیانه را ایران می‌دانند.
آمریكا در افغانستان مثل چهارپا گیركرده است

وی همچنین به حضور نیروهای آمریكایی و ناتو در افغانستان اشاره كرد و گفت: هم‌اكنون در افغانستان مانند آن چهارپا در گل مانده‌اند و به جای آنكه زودتر خود را نجات داده و از‌ آنجا بیرون بیایند مجددا لشگركشی می‌كنند. اگر 50 سال دیگر هم در افغانستان بمانند باز باید با نكبت و ذلت از خاك آنان خارج شوند. چرا كه این تجربه تاریخ است. حتی در سفر اخیر به نیویورك به آنها اعلام كرده‌ام كه آیا در كشورتان فرد عاقلی پیدا نمی‌شود كه این مسائل را به شما بگوید.

رئیس‌جمهور با بیان اینكه 30 سال پیش سران غربی هجوم آورده و می‌خواستند ایران را از جغرافیا محو كنند، گفت: ریگان و وزیر امور خارجه وقت آمریكا كه هر دو از بی‌شعوران عالم هستند اعلام كرده‌اند كه می‌خواهیم نام ایران را از جغرافیا محو كنیم. باید به آنها بگوییم اولا خاورمیانه مهم‌ترین منطقه عالم است و قدرتی كه بخواهد سری در سرها بیرون آورد باید به این منطقه بیاید. برخی‌ها خود را ابرقدرت می‌دانستند اما در حال حاضر كسی برای آنها تره هم خورد نمی‌كند.

دماغ آمریكا پرباد است
احمدی‌نژاد با اعتقاد بر اینكه مهم‌ترین منطقه جهان خاورمیانه بوده و مهم‌ترین كشور این منطقه ایران است، ادامه داد: پس می‌توان مهم‌ترین كشور جهان را ایران دانست. آنها خود بهتر می‌دانند كه در منطقه خاورمیانه به ایران احتیاج دارند. اما چون دماغشان پر باد بوده و مستكبران این حقیقت را نمی‌خواهند بپذیرند. آنها بدون ملت ایران در جهان هیچ‌كاره هستند و با این هارت و پورت‌های الكی نمی‌خواهند خود را از تب و تاب بیندازند.

هفت جد و آباد اسرائیل هم هیچ غلطی نمی‌تواند بكند
رئیس‌جمهور افزود: می‌گویند رژیم صهیونیستی با ایران وارد جنگ خواهد شد. رژیم صهیونیستی كه سهل است، هفت جد و آباد آنها با متعهدانشان هم جمع شوند هیچ غلطی نمی‌توانند بكنند.

وی با اشاره به نفوذ آمریكایی‌ها قبل از انقلاب در ایران، گفت: بعد از انقلاب به چنان عزت‌مندی رسیده‌ایم كه هر كشوری كه به دنبال سری در سرها آوردن است به ملت ایران نیازمند است. دلیل آن ایمان به امامت و اعتقاد به غدیر و جاری شدن غدیر در زندگی ملت است.

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر