بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۳۰, دوشنبه

اطلاع یافتیم

پیام زیر بخوانید.
چقدر آدم منزجر مىشود از این همه تفرعن! این همه خودبزرگ بینی! تا آنجا که در مورد کسی که استادش بوده است؛ این طور سخن مىگوید.
واقعا هیچ چیز نمىتوان گفت. من هیچ چیزی ندارم که بگویم. فقط باید این پیام را خواند و به خاطر سپرد. تا روزهای مرگ فرعون دوباره یادش آورد.
گوییا که او تقسیم کننده بهشت و جهنم هم هست! باورش شده مقام ولایتی که برایش ساخته اند. شاید خیال مىکند یک شعبیه از تقسیم کوثر را هم هم قرار است به او بسپارند! که این گونه از پایان عمر و اشتباهات و کفاره تعیین کردن برای آن هم سخن مىگوید.
فردا را هم خواهیم دید. این گور تنگ، نصیب تو هم خواهد شد. به صلابه خواهند کشیدندت. و تازیانه تایدیب الهی را چنان بر گرده ستمکارت بکشند؛ که هزار بار آرزوی بخشش آقای منتظری را از سر بگذرانی.
و یک نکته دیگر! شاید این بیست سال را باید تحت رهبرىهای منتظری مىگذارندیم. و آیا اگر او سررشته امور را به دست داشت؛ امروز کشورمان این طور در فساد و فحشا و دزدی و بىآبرویی بین المللی فرو رفته بود؟ و این طور، انجمن حجتیه بر این دیار مسلط مىشد؟
آری چه خوب گفت رهبر معظم، که در پایان عمر امام خمینی، اتفاقاتی رخ داد. اتفاقاتی که باید رخ مىداد تا ناگهان منتظری از قائم مقامی رهبری عزل شود، و بلافاصله خمینی از دنیا برود. و بلادرنگ خامنه ای سلطنت طولانىاش را آغاز کند.
تاریخ آن حوادث چهارماه پایانی عمر آقای خمینی را به خاطر خواهد سپرد. و روزی افشایش خواهد کرد.
شاید پس از مرگ فرعون!

بسم الله الرحمن الرحيم
اطلاع يافتيم كه فقيه بزرگوار آيت‌الله آقاي حاج شيخ حسينعلي منتظري رحمة الله عليه دارفاني را وداع گفته و به سراي باقي شتافته اند. ايشان فقيهي متبحّر و استادي برجسته بودند و شاگردان زيادي از ايشان بهره بردند. دوراني طولاني از زندگي آن مرحوم در خدمت نهضت امام راحل عظيم الشأن گذشت و ايشان مجاهدات زيادي انجام داده و سختي هاي زيادي در اين راه تحمل كردند. در اواخر دوران حيات مبارك امام راحل امتحاني دشوار و خطير، پيش آمد كه از خداوند متعال مي‌خواهم آن را با پوشش مغفرت و رحمت خويش بپوشاند و ابتلائات دنيوي را كفاره آن قرار دهد. اينجانب درگذشت ايشان را به همه بازماندگان بويژه همسر مكرّمه و فرزندان محترم آن مرحوم تسليت مي‌گويم و رحمت و مغفرت الهي را براي وي مسألت مي‌كنم.
سيد علي خامنه اي

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر