بسم الله الرحمن الرحیم
سبزیم که در مسیر باران هستیم ؛ موجیم که در یاد بهاران هستیم
کوهیم که از داغی دلشوره ما ؛ یک لرزه ی افتاده به دوران هستیم

۱۳۸۸ آذر ۲۹, یکشنبه

آژان

این نامه ای است که برای سیمرغ فرستاده شده. از آنجایی که اشاره نشده، نمىدانیم خطاب به کدام مطلب سیمرغ است.
این نامه از سوی آقا یا خانم "حزب الله" نوشته شده است. باز هم نمىدانیم از سوی حزب الله ایران آمده یا حزب الله لبنان! اما از آنجا که حواس طرف همه اش جلب النگو و بزک و اینها بوده، به نظر مىرسد از سوی خانم حزب الله ارسال شده باشد!
آدم را یاد این دختران ولایتمدار مىاندازد که با هزار سرخاب سفیداب، چادر هم سر مىکنند و مشغول شغل شریف عشوه گری در کوچه و خیابان مىشوند!
این نامه را برای انبساط خاطر خوانندگان وبلاگ در این جا انعکاس مىدهیم. باشد که بیشتر حواسمان باشد با چه موجودات سطحی، بیسواد و ابلهی سروکار داریم!
کسانی که از مبارزه سیاسی، فقط باتوم به دست گرفتن را بلد بودند و مانند آژان های صد سال پیش، توی سر مردم مىزدند! (البته یادم هست که ایشان خواهر حزب الله هستند و باتوم تا حالا دست نگرفته اند! به هر حال!!)

شالله اونم می بینیم ولی مطمئمن باشین چنان ریشه تونو می زنیم که علی ریشه منافقین هم عصر خودشو زد و البته منکر قدرت شما نیستیم چون بالاخره شما اوباما و سارکوزی و براون و مرکل و رجوی پهلوی و گوگوش و ازهمه مهمتر ابلیس رو دارین و ما از همه ش محرومیم و فقط خدا رو داریم و مظهر قدرتش حضرت بقیه الله و نایبش اقا سید علی رو.
حتما حتما منتظرتوم فقط مواظب النگوهاتون باشین و بزک کردن رو هم فراموش نکنین اکس هم یادتون یادتون نره
اخه می گن جهنم هم خوب جائیه اول شما ها رو می فرستیم بعد هم رهبران احمقتر از خودتون رو

تصویر روز

تصویر روز
آخرین شعار منوچهر